Friday 22 September 2017

Forex Handels Avkastning


Forex trading. Remember att CFD är en levererad produkt och kan leda till förluster som överstiger dina insättningar. Trading CFDs kanske inte är lämpliga för alla, så var vänlig försäkra dig om att du fullt ut förstår de risker som är förknippade med. IG är ett handelsnamn på IG Markets Ltd och IG Marknader Sydafrika Limited International konton erbjuds av IG Markets Limited i UK FCA Number 195355, en juristrepresentant för IG Markets South Africa Limited FSP nr 41393 sydafrikanska invånare är skyldiga att erhålla de nödvändiga skatteklareringsbevis i linje med deras utländska investeringsbidrag Och får inte använda kredit - eller betalkort för att finansiera sitt internationella konto. IG tillhandahåller endast utförande av tjänster och går in i huvudkontrakt med sina kunder på IGs priser. Sådana handlar är inte i utbyte Även om IG är en reglerad FSP, utfärdar CFD utgivna av IG Regleras inte av FAIS-lagen eftersom de genomförs på grundval av principiella principer. Informationen på denna webbplats är inte riktad till en T invånare i Förenta staterna eller Belgien eller ett visst land utanför Sydafrika och är inte avsedda att distribueras till eller användas av någon person i något land eller jurisdiktion där sådan distribution eller användning skulle strida mot lokal lag eller förordning. S främsta CFD-leverantör i affärsdagsinvesterare månadsvisa årliga aktiemäklareutmärkelser under 2012 och 2013, bästa plattformen för aktiva dagshandlare 2013 och 2014 och SA: s bästa online-aktiemäklare år 2015. kan jag göra en förmögenhetstransaktion i FOREX. TV-reklam, online-annonser , E-postblastningar och pitchmen av alla slag utövar de ekonomiska fördelarna med att investera i valutor som kallas utländsk valuta. När de presenteras med så fantastiska möjligheter att göra stora summor pengar är det lätt att frestas. Typiska forex returnerar forex. Men valutamarknader är Lekplatsen för de ultimata institutionella stora hundarna. Valparpar handlar mot varandra som stora statliga och finansiella medel köper och säljer valutor för att balansera eller säkra sina instanser Itutional valutaexponeringar. Forexmarknaden är en 24-timmars snabbväxande marknad som utmanar till och med förarna. Investeringsavkastning i valutahandel kan sträcka sig från betydande förluster till betydande vinster. Valutafonder i jämförelse. Det bästa sättet att se dina chanser att tjäna pengar Om att investera i valuta är att titta på proffsen. Tänk på avkastningen på de bästa valutafonderna, som rapporterades i mars 2013 när Dow Jones Industrial Average gjorde nya historiska höjder. Morningstar listar valutafonder med överensstämmande toppresultat som rapporterande förluster av 1 14 procent, upp till vinster på 1 13 procent avkastning på investeringar under de föregående tre månaderna. Uppföljnings framgång kan vara lika mycket med följande handels - och marknadsstrategier för individuell kompetens. Över fem år rapporterades den högsta årliga vinsten 3 84 procent Dessa representerar inte stora vinster om du inte investerar stor kapital eller använder mycket leverage. Carry Tradingplete kurs. Bärhandel har potential att generera kassaflöde på lång sikt. Denna ebook förklarar steg för steg hur man skapar en egen bärhandelstrategi. Det förklarar grunderna för avancerade begrepp som säkring och arbitrage. Om du faktiskt hade investerat 12 000 i en Högkvalitativ mellanliggande fond i mars 2008 kommer din investering sannolikt att vara värd mer än 16 000 i mars 2013 Det är en årlig totalavkastning på över 6 5 procent i en högst rankad, relativt lågriskinvestering. Om i mars 2009, Du hade investerat i en fond som spårar Dow Jones, i mars 2013, högt du kanske har uppnått en avkastning på mer än 100 procent. Leveransvalutor Pro. Banken för internationella uppgörelser BIS gjorde en uttömmande studie av professionella valutahanterare, deras Metoder och prestanda över tiden Bland annat konstaterade studien. Samtidigt som vi upptäcker att många enskilda chefer har unika färdigheter som resulterar i bättre resultat än enkla beta-strategier, kan något av det vara du E till tur Källa BIS. Studien ser här också slutsatsen att vinsten var ett resultat av valutamarknadens volatilitet, den globala räntesvängligheten och utnyttjat avvikelser i valutamarknaden. Leveransvolymen från detaljhandelskonto ökade till en daglig volym på 125 miljarder i 2010 från 10 miljarder 2001. Framgångssuccesen tillskrives lika mycket till följande handels - och marknadsstrategier som det var för den professionella näringsidkarens individuella stil, men inte alla professionella handlare var lönsamma. Risky och Volatile. The US Commodity Futures Trading Kommissionen varnar för att enskilda investerare bör vara försiktiga med påståenden som visar valutahandel så enkelt och lönsamt se hela rapporten. När det gäller dollarvolymen är forexmarknaderna bland de största handelsmarknaderna och extremt aktiva. De domineras också av professionella handlare på stora Banker och statliga medel men, till skillnad från aktie - och obligationsmarknaden, handlas de inte på utbyte, så investerare Har inte det skydd som erbjuds genom utbytesregler, skiljeförfaranden och clearinghus. Ändå ökade volymen från detaljhandelskonto till en daglig volym på 125 miljarder år 2010 från 10 miljarder 2001. Även om handeln med valutahandel fortsätter att öka, står det fortfarande för mindre Än 5 procent av den globala valutahandelsvolymen. Konsulterande alternativ att direkt investera i valutor om du inte känner att du kan tävla mot professionella valutahandlare eller vill behålla din portföljvishet 24 timmar om dygnet varje dag. Hålla en del av dina tillgångar I valutor som ett sätt att säkra din portfölj kan du göra genom investeringar i professionellt förvaltade fonder, börshandlade fonder eller börsnoterade sedlar utgivna av banker Om du äger fonder som investerar i utländska värdepapper är din portfölj redan inblandad i valutainflytande Investeringar. Vill du hålla dig uppdaterad. Lägg bara till din e-postadress nedan och få uppdateringar till din inkorg. Tråd Realistisk månad Jag returnerar för en Forex-handlare. Ursprungligen postat av FOREXunlimited. Realisera det är allmänt accepterat att de högst betalda, välskötta hedgefondercheferna i Wall St till 11-20 år i gengäld. Inte säga att det är din potential, men jag har alltid Varit ett fan av att fokusera på processen, inte resultaten Med andra ord, istället för att fråga samhället vilken typ av avkastning som är realistisk, skapa din egen strategi, demo testa den och sätt lite pengar på linjen på marknaderna. Din strategi Och din förmåga att handla kommer att berätta vilken typ av avkastning som är realistisk. Ett system med mindre än 6 månaders ansökan på ett live trading konto är enligt min åsikt opålitligt. Håll 6 månaders mark, dra ner konsekvent vinst varje månad, behåll din Drawdown 15, genomsnittlig vinst genomsnittlig förlust, anständigt skarpa förhållande och vinstfaktor och en ren risk för ruinbord och du har något på händerna för att skriva hem om. Bara min åsikt. Tack för ditt svar. Du menar hedgefonderna själva Tjäna 11-20 årliga avkastningar Ja, jag hade exakt samma tankeprocess som du när jag brukade tänka på det här, men då tänkte jag och läste online att faktiskt oss detaljhandeln kan slå det beloppet, eftersom vi riskerar 1-2 eller mer i en enda handel , Medan de riskerar mycket mindre av sina miljarder dollar i varje handel menar jag att det är förståeligt, de behöver inte så stor avkastning för att tjäna massor av pengar, medan vi gör det, så vi måste sätta mer av vårt kapital upp för risk I varje handel tror jag att Plus 1 eller 2 pengar vi har råd att förlora, inte så mycket att riskera, men för dem, om de förlorar 2, kommer de troligen att ha många människor oroade över var de miljoner dollar bara gick. Jag är helt överens med det, det är definitivt bättre att ta reda på vad jag kan tjäna för att tjäna mig själv, än att fråga andra människor och potentiellt använda deras inkomster som riktlinjer. Men jag ärligt talat kommer jag att göra det i Bra tid men bara för att ge mig motivation att göra det Jag behöver ärligt någon i det här forumet För att jag verkligen inte litar på andra forum för att berätta för dig hur mycket en bra erfaren trader kan förvänta sig som ett genomsnittligt antal, att tjäna en månad eller något i samma riktning. Inget specifikt Men jag vill bara veta att ja, folk Kan göra bra avkastningar varje månad med Forex Om det bara är 10-15 år än ja, det slår någon bank, men ärligt talat en kille som jag, som inte sitter på pengar, kommer Forex att bli värdelös för mig i åratal till Kom jag kan öka mitt intäkter med mer än 15 per år på annat sätt. Jag har tro på att Forex bringar in mycket större och mycket mer livsförändrande summor pengar på lång sikt och med tillräckligt arbete som kan bli verklighet, men Den troen behöver förnyas från tid till annan. Tack för ditt svar. Du menar att hedgefonderna själva tjänar 11-20 årliga avkastningar. Ja, jag hade exakt samma tankeprocess som dig när jag brukade tänka på det här, men då Jag tänkte och läste online att faktiskt oss detaljhandeln kan slå den amou Nt, för att vi riskerar 1-2 eller mer i en enda handel, medan de riskerar mycket mindre av sina miljarder dollar i varje handel menar jag att det är förståeligt, de behöver inte så stor avkastning för att tjäna massor av pengar, medan vi Gör så vi måste sätta mer av vårt eget kapital upp för risk i varje handel. Jag tror att Plus 1 eller 2 pengar vi har råd att förlora, är inte så mycket att riskera, men för dem, om de förlorar 2, kommer de troligen att ha en Många människor oroade sig för var de miljoner dollar bara gick. Vad är din åsikt om den tankeprocessen. Du är också helt överens, det är definitivt bättre att ta reda på vad jag kan tjäna för mig själv än att fråga andra människor och potentiellt Med hjälp av sina inkomster som riktlinjer. Men ärligt talat kommer jag att göra det i god tid men bara för att ge mig motivation att göra det. Jag behöver ärligt någon i det här forumet eftersom jag verkligen inte litar på andra forum att berätta för dig hur mycket en Bra erfaren trader kan förvänta sig som ett genomsnittligt antal, att tjäna en månad eller något tillsammans med dem Linjer. Något specifikt Men jag vill bara veta att ja, folk kan göra bra avkastningar varje månad med Forex Om det bara är 10-15 år än ja, det slår någon bank, men ärligt talat en kille som jag, det sitter inte På tonssss av kontanter kommer Forex att bli värdelös för mig under de kommande åren Jag kan öka mitt intäkter med mer än 15 per år på annat sätt. Jag har tro på att Forex bringar in mycket större och mycket mer liv att byta summor pengar över På lång sikt och med tillräckligt arbete som kan bli verklighet, men att tron ​​behöver förnyas från tid till annan. Se, jag är inte experten här på något sätt, och jag myrar bara vad som har gått ner till mig, för det är logiskt det Meningsfullt Om något inte är logiskt för mig, anser jag det inte. Tänk på de siffror du hör citerade så ofta om hur många detaljhandlare faktiskt kan undvika att blåsa sitt konto Siffror accepteras vanligen vid 80-90 dödsfall I Andra ord, 80-90 av detaljhandlare du och jag kommer helt emp Ty deras konto några, många gånger och ge upp handeln Jag tror att denna siffra är sant eftersom jag har varit på många forum och ser majoriteten av nyare människor som gör samma vanliga misstag över utnyttjande, under finansiering, över handel Jag tar inte handel på allvar, under utbildning osv. Jag har hört numret som används i många böcker c Jag har hört numret som används av många yrkesverksamma som har handlat i 10-15 år. Enligt min åsikt om du är så fokuserad på Vad den genomsnittliga avkastningen är att du kan dra ner är chansen att du redan har satt dig upp för misslyckande. Jag kan öka mitt intäkter med mer än 15 per år på annat sätt. Det här är inte en tankegång som är korrekt inställd för att klättra på det massivt gigantiska lärandet Handelskurva Om så är fallet rekommenderar jag dig att spara dig själva den intensiva känslomässiga stressen framför dig och bara anställa andra sätt. Från början är de som fokuserar mer på att helt omsluta sig i utbildningen och mindre på De monetära vinsterna kommer att vara eons före besättningen Pengarna kommer - inte över natten, eller till och med om ett år Du kommer att blåsa ett konto, eller två eller tre Vi har alla det i delprocessen Min bästa bit Rådgivning - glömma intjäningspotentialen och fokusera på inlärningspotentialen Utmana dig själv intellektuellt för att lära dig en av de svåraste och mest missförstådda strävandena i livet. Att handla handlar inte om pengar eller aktieutdelning eller vinst eller centralbankrösttal. Det handlar om att erövra Dig själv och dina känslor och lära dig att handeln är mer psykologisk utmaning än någonting annat. Det är inte dig mot marknaden. Det är du mot dig. Varför Vi från den senaste tekniken för att skydda dina pengar ser varför vi är den bästa handelspartnern. Regulatory Authorization Admiral Markets UK Ltd är reglerad av Financial Conduct Authority i UK. Contact Us Lämna feedback, ställa frågor, ringa på vårt kontor eller ring oss. Nyhet Kolla senaste nyheterna om vårt företag, evenemang, Trading condtions när i själva verket var han bara lycklig i början. Jag skyller inte på folk för att göra detta rookie misstag antingen utan ordentlig handel huvudmän, misslyckas är easy. When jag började handel stjärnorna anpassade sig för mig också och jag gjorde flera tusen Från ett 500 US-dollar konto och förlorade sedan allt nästa dag Faktum är att jag tror att vi alla har varit där det är bara en del av vardagen för en Forex-handlare. Men du kan inte vara lycklig hela tiden, tyvärr kan vi inte förvänta oss Att stjärnorna alltid kommer att anpassa sig till vår fördel Det är viktigt att förstå att trots att lycka är en välkommen faktor är det inte en pålitlig. Så vad kan du göra för att få en Forex return. Det enklaste sättet att svara på detta är Att överväga vad du skulle göra med ditt eget företag När du bestämmer dig för att starta ett företag investerar du inte bara i den första tanken du hör om, rätt Du handlar runt och överväger olika alternativ, eftersom du vet att en dåre och hans pengar är Snart skildras. Och när du kör din bu Sanning, har du förmodligen inte bara gått med flödet av saker. För att göra ditt företag korrekt, måste du planera, ställa in mål, kontrollera framsteg och göra budgetar. Samma principer gäller i handeln Som med att uppfylla dina livsmål, möter du Forex mål kräver att du ansöker dig själv med ansträngning, fokus och beslutsamhet. Som Vince Lombardi sa, kommer den enda platsen framgången innan arbetet är i ordlistan. När du google något som Forex månadsavkastning, kan du snubbla in i vissa kontoutdrag eller påstå resultat av Människor som gör miljoner per timme. Men med varje historia som verkar vara för bra finns det vanligtvis en fångst. Inget system kan göra miljoner med ett litet konto. Till exempel berättar den historien om en Wall Street kille som gör 10 miljoner USD per år Kan vara sant. Men vad historien inte kan nämna är att han hanterar miljarder USD De 10 miljoner dollar är mindre än en procent av det totala kontot som han hanterar Jämfört med ett litet 1000 USD konto är det en avkastning på bara 1 0 USD per år. De flesta nyheterna gör det inte så klart, så vanliga människor får fel intryck. Så tillbaka till min tidigare kommentar om de stora resultaten när du använder Google Det är viktigt att notera att några av de stora prestationerna är falska och Vissa är riktiga. De verkliga faktiska resultaten är väldigt sällsynta. Om du tvivlar på sällsyntheten hos framgångsrika stora Wall Street-affärer, fråga dig hur många gånger du har sett en Wall Street-näringsidkare offentligt visa sina resultat. Det finns givetvis undantag, Men 90 procent av de stora fiskarna vann inte dela eftersom de inte utförs på den nivån Men det finns många som är öppna för att visa sina konton och många Forex-mäklare som väljer att dela dessa resultat. Don t skilja mellan resultat uppnådda med lycka Eller skicklighet. Som sagt ovan är det väldigt sällsynt att se en riktig proparad av hans genomsnittliga Forex-avkastning. En mycket hög andel av killarna som har lycka, förlorar allt snabbare än de lyckades vinna. Och få mig inte Fel Jag pratar inte om människor som jobbar med sina röv och får en lyckospridning. Jag hänvisar till nybörjare som inte har någon aning om vad de gör eller missförstått och baserar sina beslut på känslor. Bakom verkligheten. Det finns många handlare som Tror på en kombination av rätt kapitalhantering och korrekt strategiapplikation, kan tjäna pengar och de flesta gör det. Men de flesta kan också ha råd att förlora stora då och då, eftersom de har tillräckligt med pengar för att överföra dem till nästa vinnare. För majoriteten Av professionella handlare är killarna från Wall Street, pengarcheferna och detaljhandeln den genomsnittliga Forex månadsavkastningen 1 till 10 procent per månad. Du kan också förvänta dig samma genomsnittliga avkastning. Men bara om du försöker utbilda dig själv och lära dig Att utnyttja de typer av analytiska verktyg som prohandlare använder. Aktivera JavaScript för att se kommentarerna från Disqus. Risk varning Handel med utländsk valuta eller kontrakt för skillnader i marginal medför hög risk, en D kan inte vara lämplig för alla investerare Det finns en möjlighet att du kan uppnå en förlust som är lika med eller större än hela din investering Därför borde du inte investera eller riskera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör se till att du förstår alla risker Innan du använder Admiral Markets UK Ltd-tjänster, bekräfta riskerna i samband med handel. Innehållet på denna webbplats ska inte tolkas som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd rekommenderar dig att söka råd från en oberoende finansiell rådgivare. Admiral Markets UK Ltd ägs helt av admiral Markets Group AS Admiral Markets Group AS är ett holdingbolag och dess tillgångar är ett bestämmande kapitalandel i Admiral Markets AS och dess dotterbolag Admiral Markets UK Ltd och Admiral Markets Pty. Alla referenser på denna webbplats till Admiral Markets hänvisar till Admiral Markets UK Ltd Och dotterbolag till Admiral Markets Group AS. Admiral Markets UK Ltd är auktoriserad och reglerad av Financial Conduct Authority FCA Register No 595450.Admiral Markets UK Ltd är registrerad i England och Wales under Companies House Registreringsnummer 08171762 Företagsadress 16 St Clare Street, London EC3N 1LQ, UK. What är ett realistiskt avkastning på investeringar. Det är verkligen skönt när jag ser valutahandlingar som smärta Den här bilden av lite pengar som kan producera 1000 eller till och med 10 000 avkastningar, jag ger dig ett exempel nedan taget från ett forum för forex online. Naturligtvis var medlemmens medlemskap återkallat av ägarna av onlineforumet som inte ville ha någon skämmeramning Deras bild. 35 till 10 000 på en månad Wow. Usually de produkter som används för att annonsera dessa löjligt höga avkastning på investeringar är expertrådgivare På grund av att dessa forexrobotar öppnar positioner med hjälp av strategier och riskprocentnivåer som inte är kända för de handlare som köper dessa produkter, Säljare som pitching dessa produkter kan maskera den sanna riskprofilen som dessa produkter omfattas av handelskontot till och det är inte länge innan sådana konton blåses eftersom detta vittnesmål här intygar. Detta ger oss frågan om vad som är en realistisk avkastning På investeringar Jag har gjort mycket forskning på detta område och jag har kommit till slutsatsen att avkastning på investeringar i forex eller någon annan finansmarknad för den delen inte brukar vara för långt ifrån vad som händer i någon annan offline-investering Kursen kommer det att finnas individuella variationer i siffrorna, men resultaten kommer att tendera att kluster inom ett område. Professionella handlare som arbetar i hedgefonder och investeringsbanker kno Det här är faktiskt de enda tiderna när det verkligen finns enorma avkastningar är när det finns kontrariska affärer som går emot den allmänna marknadsutvecklingen, som de som ställs av John Paulson och Michael Burry när de satsar mot subprime bostadsmarknaden med enorma avkastningar Men även Michael Burry kommer lätt att berätta att hans hedgefond måste uthärda en fruktansvärd dröjsmålsperiod där hans medinvesterare lätt ifrågasatte sina beslut och taktik innan sakerna vände sig. Men faktum är att sådana möjligheter till stora avkastningar är sällsynta och kommer av Bara en gång i taget. Vilka är realistiska avkastning på investeringar Låt oss titta på några exempel. Så realistiskt sett bör det vara avkastning på investeringar att handlare fortsätter i forex. För att få ett korrekt svar på denna fråga, låt oss se över avkastningen på investeringar från vissa Hedgefonder som är aktiva på forexmarknaden. Söros Fund Management, hedgefonden som ägs av George Soros, gjorde 22 avkastningar under 2013.Exx Goldman Sachs handlare David Tepper gjorde 42 annua Jag återvänder från sin största hedgefonder. S P500-börsen ökade 32 år 2013, vilket drivs av Fed s säljande program. Sven Capital Coffs SAC Capital gjordes bara 19 år 2013, men till ett värde av nära 2 3 miljarder dollar Relativt låg avkastning överträffade de flesta andra hedgefondshandlare på marknaden. John Paulson s Recovery Fund uppnådde 63 förra året, även om några av hans guldbaserade innehav drabbades av ett fall i guldpriserna. Carl Icahns investeringsfond förvärvades 31 Returnerar 2013. James Simons gjorde 19 från sina innehav i Citadel. Larry Robbins Glenview Capital Hedge Fund återvände 43 netto 2013. Från de resultat vi ser här kan vi se att avkastningen på investeringar från hedgefondshandlare, som vanligtvis representerar institutionella Handlare i forex, sträcker sig från 15 till 50 årligen, med majoriteten som kluster kring markeringen 25 till 35 om vi följer det gaussiska distributionsmönstret. Om det här är de typer av avkastning på investeringar som görs av hedgefonder, varför skulle enskilda handlare sugas in Till dessa otroliga rubriker som lovar att handlare returnerar upp till 10 000 på små mängder pengar. Det är säkert inte möjligt. Faktorer som påverkar avkastningen på investeringar. Återbetalningar på investeringar påverkas av. b Risk som antas per handel. Pengar George Soros har över 29billion i sin hedgefonds och hans avkastning på investeringar för 2013 tjänade honom 280million Ju större kontot en forex-näringsidkare har desto mer handlar han att sänka sina risker till det minsta möjliga för att kunna beordra God avkastning på marknaden. Försök handlar om att ta risken Problemet har alltid varit hur mycket risk det är säkert att anta. En riskprofil på 2-3 exponeringar för all handelsexponering på marknaden är allmänt accepterad som standarden som främjar säker avkastning. Sänka risken, desto säkrare avkastningen. Så vad är den realistiska avkastningen på Forex Traders bör realistiskt sträva efter avkastning mellan 25 och 35 år? Det antas att th Ey använder samma långsiktiga investeringsmål som hedgefondshandlarna adopterar. Jag personligen förespråkar två strategier för detta. A Om du riktar in pengar för att få pengar från ditt konto varje månad, kan du bli mer aggressiv genom att använda några affärer inte mer än 6 Eller 7 affärer på ett dagligt diagram, plocka ut affärer som har ett risk-belöningsförhållande på 1 3 minimumsmål för att börja handla med minst 10 000.b Om du kommer att sammansättas på lång sikt, bör du helst sträva efter att Förena din vinst och kapital med en avkastning på 15 månad, steg ner till 10 i år två och 7 5 i år 3 Startkapital för detta företag bör inte vara mindre än 10 000. Om du inte har så mycket som 10 000, då Ditt mål bör vara att arbeta offline för att höja detta belopp. Boka dina mikrokonton för träning och träna dig själv på ett levande konto. Upphovsrisk Riskvarning Handel med finansiella instrument medför en hög risk för din kapital med möjligheten att förlora mer än Din initia L investering Handel med finansiella instrument kanske inte är lämplig för alla investerare och är endast avsedd för personer över 18 år. Se till att du är fullt medveten om riskerna och om det behövs söka självständig ekonomisk rådgivning. Du bör också läsa våra läromedel och Riskvarningar. Ansvarsfriskrivning Webbplatsägaren ansvarar inte för och frånsäger sig allt ansvar för förlust, ansvar, skada oavsett om det är direkt, indirekt eller följdskada, personskada eller utgifter av något slag som kan leda till dig eller någon tredje part Inklusive ditt företag, som ett resultat av eller som direkt eller indirekt kan hänföras till din tillgång till och användning av webbplatsen, all information som finns på webbplatsen. 2015 Alla rättigheter förbehållna. Ladda ner vår binära alternativindikator med en 83 vinnhastighet nu. Fördelarna med handel med vår BO-indikator.83 Genomsnittlig vinsthastighet. Lätt att använda KÖP sälja handelssignaler. Ger signaler över alla tidsramar. Alla större valutapar. Hämta det gratis nu.

No comments:

Post a Comment